sâmbătă, 11 iulie 2015

Elmiplant CC-cream review

       Buna !
Azi revin cu o noua postare si o sa va preznt CC-cream-ul de la Elmiplant!
Este primul meu CC-cream,pana acum foloseam corector si fond de ten.
Ce promite acest CC-cream :
  1. Uniformizeaza nuanta pielii si pastreaza un ten radiant de-a lungul zilei;
  2. Acopera imperfectiuni precum cosuri,pete,riduri fine;
  3. Ilumineaza tenul;
  4. Ofera hidratare imediata ce dureaza pana la 24 de ore;
  5. Patrunde rapid in piele datorita formulei sale lejere,in timp ce confera acoperire optima;
  6. Protejeaza pielea de razele UV si imbatranirea prematura .          
              De la prima incercare am ramas impresionata pentru ca :
  1. Acopera de la prima aplicare;
  2. Este foarte usor de aplicat;
  3. Intra in piele in mai putin de 15 secunde;
  4. Are un miros minunat;
  5. Hidrateaza pielea;
  6. Ilumineaza tenul;
  7. Rezista mai mult ca un fond de ten (ma dau dimineata ,iar seara este
                                     Il am de cateva saptamani si il folosesc in fiecare zi.
Vi-l recomand cu drag !
:)

13 comentarii:

  1. Ma intereseaza daca acopera si pistruii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat , il folosesc ca fond de ten de mult timp!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am pete pe fata, daca le-ar acoperi m-ar interesa acest produs

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar urmeaza sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. un produs minunat o sa il incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  6. un produs care mi-a captat atentia si interesul,cu siguranata am sa-l incerc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac produsele Elmiplant, as dori sa incerc intr-o zi si acest CC cream.

    RăspundețiȘtergere
  8. sincer am vazut la cineva acest parfum si vreau sa l incerc este superb miroase extraordinar de frumos

    RăspundețiȘtergere