vineri, 10 iulie 2015

Review gel+deodorant Malizia

 Heya :D




Revin cu o noua postare si o sa va vorbesc despre brand-ul Malizia !

O sa va vorbesc mai intai de acest set care contine gel de dus si deodorant.
L-am primit cadou acum ceva timp,nu prea m-a incantat,a fost prima oara cand am auzit de acest brand .

Prima oara am incerat deodorantul si nu imi venea sa cred. este cu ceai verde si miroase minunat!
Are un parfum puternic care persista,nici macar nu mai e nevoie sa ma dau cu parfum cand il folosesc!
Nu transpir si pot spune ca este mai bun decat alte deodorante ,,celebre''.
Gelul de dus nu are acelas miros ca deodorantu,nu face spuma ,dar pot spune ca este bun.

Ei bine acest gel l-am achizitionat acum 2 saptamani .
ESTE SUPER!
Are un litru, este cu miros de lapte si trandafiri.
Sincer,am vreo 4 geluri si doar pe acesta il folosesc,cred ca este deja jumatate :))
Nu face spuma,dar ii ador mirosul care persista  ,iar dimineata ma trezesc si inca il simt.


Eu de aici l-am cumparat Produse italienesti .
Va invit cu drag sa treceti cu un like.
:)














9 comentarii:

  1. Cred ca m-ati convins sa le folosesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wawww.....geluri super bune . Au un miros deosebit ! Deodorantul inca nu l-am folosit dar imi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu le-am incercat,dar dupa cum a-ti scris despre ele,o voi face.

    RăspundețiȘtergere
  4. gel de dus si deodorant sint de calitate si ma incinta

    RăspundețiȘtergere
  5. produse foarte eficiente si de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am incercat inca niciun produs Malizia, dar sigur este un produs de calitate dupa prezentarea ta.

    RăspundețiȘtergere