miercuri, 15 aprilie 2015

Bunatati de la Bovetti ♥



      Vreau sa incep prin a-mi cere scuze de absenta mea,am fost destul de ocupata cu scoala ,dar de acum o sa incep sa fiu cat mai activa pe pagina de facebook cat si pe blog !

In aceasta postare o sa va prezint cateva ciocolate nemaipomenite !


Ciocolata organica neagra cu Earl Grey.


       Este o ciocolata amaruie cu 74% cacao si ceai !
      O ador !
Această tabletă, evocă ambianţa călduroasă a unui cămin englezesc rustic. Ceaiul Earl Grey mărunţit într-o pulbere fină îmbogăţeşte catifelata ciocolată cu o notă de fineţe. Se simte destul de putin ceaiul ,iar combinatia e de vis ! Are un pret destul de bun in comparatie cu alte ciocolate care sunt pline de e-uri !
       O gasiti aici --->> http://www.ciocopolis.ro/tohi-ciocolata-organica-neagra-cacao-ceai-earl-grey-p-91.html




Ciocolata alba cu cirese Bovetti 

 Ciocolata alba (zahar, unt de cacao, lapte pudra, vanilie), cirese 2%.
Desi nu ma dau in vant dupa ciocolata alba ,aceasta e chiar buna. Are un gust nemaipomenit .
Am ramas placut impresionata de aceasta,are un gust usor acrisor ,iar combinatia e perfecta!  Are gustul mult mai bun decat multe ciocolate renumite ,pacat ca nu multi cunosc acest marca.
 O gasiti aici --->http://www.ciocopolis.ro/bovetti-ciocolata-alba-cirese-p-274.html 


 
Ciocolata cu lapte si floare de violeta cristalizata 

La inceput ,cand am vazut numele am ramas putin pe ganduri ,ma gandeam floare de violeta in ciocolata :)) mi se parea cam ciudat. Pai ...mi-am facut curaj si am gustat-o. 
Spre surprinderea mea ,are un gust foarte bun. Ciocolata fina si acea floare cristalizata,inca o combinatie perfecta !
V-o  recomand cu incredere !








Ciocolata cu lapte,caramel si floare de sare.

Bun :)  Am ajuns la preferata mea ♥
Nu am auzit niciodata de floare de sare asa ca m-am documentat putin : florile de sare sunt recoltate manual prin colectare de la suprafata bazinelor cristalizatoare ale salinelor cu ajutorul unei unelte specifice, grebla („la lousse”) (operatiune numita „cules”), inainte ca acestea sa precipite pe fundul bazinelor.
Aceasta cu siguranta este favorita mea . Are un gust nemaipomenit. Sarea se simte foarte putin,impreuna cu caramelul si ciocolata fina ,dau un gust surprinzator . Am mancat-o singura :)) Nu stiu daca mi-a luat mai mult de 3 minute ca sa o manac.
O gasiti aici -->>  http://www.ciocopolis.ro/bovetti-ciocolata-lapte-caramel-flori-sare-p-232.html
Are un pret foarte bun si chiar merita ! 


 Acesta este linkul site-ului -->>>http://www.ciocopolis.ro/index.php
Acolo puteti gasi si unele informati despre cacao si multe altele !

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Castiga premii prin Blogathon 2017

                Hei, hei, hei !!                 Tocmai a fost lansata o super campanie exclusiv pentru bloggeri unde se pot ca...