vineri, 21 noiembrie 2014

Parfumuri preferate ♥



   Am decis sa fac un articol cu parfumurile mele preferate...desigur majoritatea sunt de la Avon deoarece sunt reprezentanta si mi le comand foarte usor. Ca sa fiu sincersa sunt chiar foarte bune .

      Vreau sa incep cu un reviw pentru parfumul Herve Leger Intrigue l-am primit de curand ,m-am dat de cateva ori cu el si imi place !!!
   
       Desi mie imi plac parfumurile mai puternice acesta are o nota discreta si senzuala . Este persistent in comparatie cu Incandessence . 
        Are :
Note de varf: condimente, floare de bumbac
Note de mijloc: trandafir, floare de matase, ceai
Note de baza: casmir, mosc, tonka . 
          Un parfum perfect pentru seara insa eu ma dau la orice ora cu el.



       Un parfum pe care il ador este C-thru emerald ♣

Din punctul meu de vedere este o apa de  parfum foarte buna,persistenta si cu un mros surprinzator !

Ingrediente :
 Cap: mure, crin, violet. 
Inima: trandafir, iasomie, vanilie. 
Corp: lemn de santal.
 Țara de origine: Franța <3

Vi-l recoman cu incredere !



   Apa de parfum Rare Pearls este un pafum romantic,puternic di foarte persistent. Ma dau dimineata cu el iar seara tot miroase <3 

Are :
Note varf : miere, lemn, pruna, piper
Note inima : magnolie
Note baza : mosc, lemn de santal, patchouli. 

Si pe acesta vi-l recomand cu incredere si nu este foarte scump daca reusiti sa-l achizitionati la  promotie !

      

                Parfumul Secret Fantasy este un parfum dulce,fructos si floral . Este persistent si il ador. Imi place foarte mult deoarece este si putenic fiind un amestec dulce de fructe rosii nevinovați, ananas, iasomie feminin, liliac, catifelat mosc alb, chihlimbar si lemn de santal cald.





Parfumul Sensuelle este un pafum puternic,persistent cu un miros de feminitate si senzualitate.

Notele de varf asigura prospețimea citrice de bergamota, combinate cu note cremoase de Tahitian Gardenia dominante în inimă. Liniile de compoziție note de incalzire lemn de casmir note florale și oferă de a termina de fierbinte perfecta.


Parfumurile cu mosc sunt foarte puternice si preferatele mele...si ca sa va fac un top  al parfumurilor desi nu pot decide acesta este :

1.Secret Fantasy
2.Rare Pearls
3.C-thru emerald
4.Herve Leger Intrigue
5.Sensuelle.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Castiga premii prin Blogathon 2017

                Hei, hei, hei !!                 Tocmai a fost lansata o super campanie exclusiv pentru bloggeri unde se pot ca...