marți, 4 noiembrie 2014

Noi reduceri la Sheinside !


                                                  

                                                         Pam Pam ...Noi reduceri !



    Noile reduceri sunt nemaipomenite ! Nu m-am putut decide pe care sa vi le prezint aici  !La o comanda de 50 $ aveti reducere de 25% . Trebuie doar sa folositi codul ,,pretg25''  punandu-l la sfarsitul articolului ! E suuuper !
     Priviti ce rochita foarte draguta si are reducere 42% <3 Nu am
mai vazut asa model dragut :3

Grey Sleeveless Crochet Lace Dress pictures
Aceasta rochita ar fi nemaipomenita pentru o ocazie speciala ! Ador paietele si negrul ! Combinatia perfecta si are 36% reducere !
Black Cap Sleeve Sequin Pleated Dress pictures


Dar de aceasta rochita lunga ce spuneti ?? E foarte frumoasa :3 si are reducere 45%!!!!Silver Sleeveless Split Sequin Maxi Dress pictures


Foarte dragute rochite .. imi plac foarte mult ! Urmatoarea rochita de aici mi-o iau cu siguranta ! Imi pare rau ca nu am descoperit acest site mai devreme .

Thanksgiving day is coming!

Do not stop your steps of Thanksgiving!

25% OFF OVER US$50.

Code:pretg25 here: THANKSGIVING DAY SALE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Castiga premii prin Blogathon 2017

                Hei, hei, hei !!                 Tocmai a fost lansata o super campanie exclusiv pentru bloggeri unde se pot ca...