sâmbătă, 4 octombrie 2014

Produse folosite zilnic

Am decis sa va povestesc despre produsele pe care le folosesc aproape zilnic si la scoala si acasa !Toate sunt de la Avon !



Prima oara o sa va povestesc despre corectorul Perfect&Hide. Nu folosesc fond de ten deoarece consider ca nu am nevoie asa ca folosesc acest corector care mi se pare foarte bun si practic.  Este usor de aplicat ,are o textura cremoasa, un parfum discret, acopera foarte bine micile pete si cosuri pe care nu le suport,insa are si un defect se ia foarte repede ,nu intra in piele dar consider ca este mai bine asa .

Rujul este nemaipomenit ! Ador culoarea ,are un miros foarte dragut si imoaie buzele ( nici nu mai imi trebuie balsam)  si persista . Mai am foarte putin din el si este destul de ieftin .

Rimelul Big&Daring este cel mai bun rimel pe care l-am avut. Am ochii si genele foarte mici si imi trebuie un rimel cu volum maxim. Ei bine l-am gasit .Ofera volum fara sa incarce ,periuta este numai buna pentru a separa genele.
Are o textura cremoasa,dar nici foarte lichida . Este destul de rezistent,nu mi-a curs .
Va recoman aceste produse cu incredere !

Un comentariu:

  1. rimelul il am ,dar nu l-am desfacut inca ,vad ca arata bine.rujul la fel am 2 dar nu imi place deloc..corectorul nu l-am incercat inca dar niciodata nu i i prea tarziu

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Castiga premii prin Blogathon 2017

                Hei, hei, hei !!                 Tocmai a fost lansata o super campanie exclusiv pentru bloggeri unde se pot ca...