vineri, 3 octombrie 2014

Prezentare !

                                      

                           


  Ei bine pentru prima mea postare pe blog am ales sa ma prezint :D

  1. Pai numele meu este Sterie Maria Cristina,sunt din jud. Valcea si am ales sa-mi fac blog deoarece imi petrec destul de mult timp pe internet :)
  2. Sunt nascuta pe 7 august 1997 (17 ani) ,sunt zodia leu,o zodie destul de buna... 
  3. Sunt in clasa a 11-a profil mate-info
  4. Imi place dansul si muzica,in generala am avut trupa de dans
  5. Sunt destul de comunicativa,cateodata orgolioasa,uneori fac pe sefa (din cauza zodiei)
  6. Imi place sa fac sport ,practic karate..un sport destul de bun si util pe viitor !
  7. Imi place sa citesc,o sa va scriu cateva dintre cartile mele preferate :  ,,Pacatele vicontelui Sutherland" de Samantha James , ,,In cele mai nebunesti visuri" de Christina Doodd, ,,Fantomele ne stiu toate secretele'' de Megan Grewe.
  8 Imi plac cainii . Ea e Pufi <3 si mai am un caine Max !
  9. Imi place sa postez poze si sa fac concursuri pe pagina https://www.facebook.com/ShoppingTimeRomania?fref=ts.
 10. Nu-mi plac MANELELE,persoanele false si mincinoase .
 11. Ador sa gatesc mai ales deserturi :)
Ei bine cam atat despre mine . Am pus si o poza ca sa ma vedeti mai bine !
Astept pareri.

4 comentarii:

  1. imi pare bine de sinceritatea ta sa sti sunt putini oameni care sa iubeasca dreptatea imi pare bine de cunostinta

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare bine ca te-am cunoscut ca esti sincera si frumoasa imi place ca esti zodia leu pentru ca in aceasta zodie este sotul meu si este un om corect si muncitor .Imi place mult de Pufi este o cateluse foarte draguta ,cand se va face mare si va face puisori ,imi vei da si mie unul =D ,si eu iubesc aceste animalute care stiu intodeauna sa-ti raspunda cu aceasi dragoste ei sunt cei mai credinciosi prieteni care nu te vor trada niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit in bloggosfera .Articole cat mai multe si inspirate

    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere