marți, 21 octombrie 2014

Make up ..

  Zilele trecute m-am hotarat sa incerc sa realizez un machiaj mai neobijnuit pentru mine deoarece eu faceam numai machiaje simple : putin rimel ,o culoare de fard de pleoape si un ruj !
 Am ales o cobinatie de al cu albastru .Nu stiu cat de bine mi-a iesit dar mie imi place !
Produse folosite :
- creon Avon . Imi place foarte mul. Este usor de aplicat si durabil.
- fard pleoape Ruby Rose . O am de anul trecut si nu prea am folosit-o. Imi place ca are multe culori insa nu-mi place deoarece nu este uleioasa.
-rimel Avon super Shock .In curand review pe blog .
-rujul Hollywood. In curand review pe blog.
Pentru primul meu machiaj de acest gen eu zic ca mi-a iesit bine. In curand voi face altele si mai complicate ! Astept parerei <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu