duminică, 12 octombrie 2014

Colectia mea de cercei !


   Hei ,hei ! Am decis sa va arat colectia mea de cercei ! Stiu ca nu sunt multi dar pentru mine sunt foarte speciali ! Eu port numai micuti pentru ca la scoala nu ma pot duce cu cercei mari ,iar daca ma duc fara nu ma simt bine.
  Preferatii mei sunt cei bufnita pe care ii am de la Accessories for Stars  !
 O pagina minunata cu bijuterii superbe ! Am primit aceasta pereche de cerceii si mai multe bratari dintre care aceasta
 
pe care o ador ! Imi place foarte mult albastru ! Stiu ca nu se potriveste cu anotimpul insa eu am ramas tot cu vara ! Au foarte multe bijuterii superbe si de calitate ,iar preturile sunt destul de bune ! Nu se compara cu alte pagini amatoare care au 10-15 bijuteri in total si acelea facute de mantuiala ! E o pagina serioasa . Eu zic sa aruncati o privire peste produse ,o sa va indragostiti !


   Mai ador aceasta pereche de cercelusi fundita pe care ii am de la pagina Little Bijoux Shop Oradea ,alta pagina serioasa cu bijuterii foarte dragute si care vand si haine de firma !

  In curand voi face o postare cu bratarile mele preferate ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu