vineri, 24 octombrie 2014

Cartoon World !



                                           Sheinside ne invita in lumea Cartoon !





Imi amintesc de anii copilariei cand imi petreceam ore intregi uitandu-ma la desene cu Mickey  ,Donald  si celelalte personaje amuzante. Ma uitam si  stateam ,,cu sufletul la gura''  sa vad ce se intampla . Este de necrezut ca au trecut 86 de ani de cand a debutat prima oara Mickey  in filmul de animatie  Plane Crazy !  Acest șoricel îmbrăcat în pantaloni roșii a devenit unul dintre simbolurile cinematografiei și culturii americane !

 Aici puteti gasi cateva modele care imi plac foarte mult : 


Bluza Mickey. Este foarte draguta <3
 White Long Sleeve Mickey Print Loose Sweatshirt pictures
Bluza Donald Duck. Ooo il ador ! Imi amintesc vocea lui foarte amuzanta si cand facea aceasta fata :))

White Long Sleeve Donald Duck Print Sweatshirt pictures
 Si un Tricou cu personaje din povestiile copilariei !
Black Short Sleeve Cartoon Letters Print T-Shirt pictures
Ador toate modelele... eu zic sa aruncati o privire sigur o sa va placa -->>>Welcome To The World Of Cartoons !
25% OFF for the cartoons apparels!

Code:Cartoons25
Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

 here : Cartoons Items Sale

4 comentarii:

Castiga premii prin Blogathon 2017

                Hei, hei, hei !!                 Tocmai a fost lansata o super campanie exclusiv pentru bloggeri unde se pot ca...